* رمز عبور به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد
* رمز عبور به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد

گارانتی میکروتیک

گارانتی میکروتیک

گارانتی میکروتیک چیست؟

میکروتیک تضمین می‌کند کهٍ محصولاتش؛ باید از نقص مواد و کار به مدت یک (1) سال از تاریخ حمل و نقل توسط میکروتیک تحت استفاده و بهره برداری عادی، عاری از نقص باشد. تعهد و مسئولیت انحصاری و منحصر به فرد میکروتیک طبق ضمانت قبلی، این است که میکروتیک بنا به صلاحدید خود، هر کالایی را با نسخه جدید یا مرمت شده محصول جایگزین کند که در مدت ضمانت فوق مطابق با ضمانت فوق نباشد. چنین تعهدی تنها راه حل تحت این ضمانت نامه و تعهد انحصاری Mikrotik و میزان کامل مسئولیت آن خواهد بود. هزینه حذف و نصب مجدد هر محصول، از جمله هزینه‌ های کارگری، در این ضمانت نامه لحاظ نشده است. مدت ضمانت هر محصول جایگزین؛ نباید بیش از مدت اصلی آن باشد. این ضمانت نامه شامل هیچگونه برنامه یا برنامه نرم افزاری، محصولات غیر Mikrotik یا لوازم جانبی غیر Mikrotik نمی‌شود. کلیه محصولات و قطعات تعویض شده به مالکیت Mikrotik تبدیل می‌شوند.

 

محصولات  MikroTik RouterOS

کلیه محصولات MikroTik RouterOS قبل از بازگشت به شبکه‌های بالتیک؛ باید توسط مشتری “بصورت خالص” نصب شوند. هزینه پشتیبانی فنی برای هر RMA MikroTik که با این فرآیند “نصب خالص” تعمیر می‌شود ، محاسبه خواهد شد، زیرا بسیاری از مشکلات به این روش حل می‌شوند.

اگر روش NetInstall مشکلی را حل نکرد، لطفاً قبل از تأیید RMA، با ارسال یک فایل supout.rif و شرح مشکل به آدرس support@mikrotik.com، بلیط پشتیبانی MikroTik را باز کنید، شماره بلیط پشتیبانی MikroTik و پرونده supout.rif خواهد بود. برای تأیید لازم است.

بازگشت کلیه بازدهی‌ها به شبکه‌های بالتیک، به عنوان مبادله یا ذخیره اعتبار برای خرید در آینده انجام می‌شود. کلیه بازده‌ها؛ باید دارای شماره RMA معتبر و دستورالعمل تأیید باشند. این شماره RMA را می‌توانید؛ با ورود به حساب شبکه های بالتیک و انتخاب نظمی که محصولی را که می‎خواهید به RMA داشته باشید، بدست آورید. در سمت راست و بالای صفحه سفارش، یک پیوند آبی وجود دارد که روی آن درخواست شده است “درخواست RMA” را درخواست کنید. روی آن پیوند کلیک کنید و دستورالعملهای مربوطه را از آنجا دنبال کنید. پس از دریافت درخواست RMA شما ، تیم RMA شبکه های بالتیک درخواست شما را بررسی می‌کند و ظرف 5 روز کاری پاسخ می‌دهد.

کلیه کالاهای برگشت داده شده، برای مبادله یا اعتبار فروشگاه باید ظرف 30 روز از تاریخ حمل و نقل بازگردانده شوند. محصولات معیوب دریافت شده توسط مشتری به عنوان D.O.A. باید ظرف 7 روز از زمان تحویل گزارش شود. خطاهای حمل و نقل، مانند مقادیر نادرست یا کالاهای دریافتی نادرست، باید ظرف 7 روز از زمان تحویل گزارش شوند. محصولات خریداری شده از Clearance Sale ، Overstock ، Open Box یا سفارش ویژه (SPO) ،اقلام غیر موجود؛ یا محصولات مونتاژ شده سفارشی قابل بازگشت یا مبادله نیستند. محموله‌های سفارشی که آسیب می‌رسند، باید ظرف 48 ساعت به شرکت حمل و نقل زمینی FedEx ، UPS ، USPS ، DHL یا هنگام تحویل به شرکت حمل و نقل کالا؛ گزارش شوند. تمام محصولات برگشتی باید با هزینه مشتری به صورت پیش پرداخت حمل شوند. بازگشت ارسال شده C.O.D. پذیرفته نخواهد شد و با هزینه مشتری به حمل کننده بازگردانده می‌شود. اگر تعمیرات تحت گارانتی باشد، شبکه Baltic Networks محصول تعمیر شده را با استفاده از شرکت مخابراتی و سطح خدمات انتخابی شبکه های بالتیک، بدون هزینه در مشتری در قاره ایالات متحده بازپرداخت می‌کند. روش های حمل و نقل سریع، هزینه‎های حمل و نقل بین المللی و هزینه ها و عوارض گمرک تنها بر عهده مشتری است. درمورد بازدهی بدون ضمانت، کلیه مسئولیت هزینه‌های حمل و نقل مربوط به مشتری است.

محصولات Ubiquiti با برچسب INTL که D.O.A نیستند. و به مقصد ایالات متحده حمل می‌شود، قابل بازگشت و غیر قابل تعویض است.

مواردی که شامل گارانتی میکروتیک نمی‌شود عبارتند از:

تمام کالاهایی که برای اعتبار فروشگاه بازگردانده می‌شوند، باید در جعبه اصلی محصول با ALL لوازم جانبی، کارت گارانتی و برگه های آموزشی باشد و باید در شرایط جدید و بدون استفاده و مهر و موم های کارخانه سالم باشد. شبکه های بالتیک، بازده کالاهایی را که باز شده‌اند یا قطعات، کتابچه های راهنما یا کارت های ضمانت از دست رفته‌اند یا در هنگام بازگشت آسیب دیده اند، قبول نمی‌کند. هزینه بازپرداخت حداکثر 50٪ برای بازدهی که در شرایط جدید دریافت نشده است اعمال خواهد شد. برای اطمینان از سالم ماندن محصول در شرایط برگشت پذیر، از جعبه محصول به عنوان جعبه حمل استفاده نکنید و روی جعبه محصول چیزی ننویسید. درعوض، جعبه محصول را با مواد بسته بندی مناسب درون جعبه حمل قرار دهید (به عنوان مثال، بسته بندی حباب و مقوا خرد شده). شبکه های بالتیک با بسته بندی بادام زمینی بازدهی را قبول نمی کنند. کالاهایی که در جعبه محصول وارد می‌شوند با هزینه مشتری به باربر بازگردانده می‌شوند. مشتری مسئول بسته بندی صحیح کلیه محصولات برگشتی است. محتوای بسته که با اطلاعات موجود در فرم RMA مطابقت ندارد، دلیل بازگشت کلیه تجهیزات خواهد بود.

اگر مشتری در طی 15 روز پاسخگوی سوالات یا دستورالعمل های RMA پیگیری نباشد، هرگونه محصولات RMA که در اختیار شبکه های بالتیک (یا سایر تولیدکنندگان) است، توسط مشتری رها شده تلقی خواهد شد و به تشخیص شبکه بالتیک، از آن صرف نظر می‌شود.

شرایط ضمانت محصولات میکروتیک:

ضمانت فوق در صورت استفاده از محصول اعمال نمی‌شود:

  • اصلاح شده و یا تغییر یافته است، یا الحاقی به آن اضافه شده است، مگر توسط میکروتیک یا نمایندگان مجاز میکروتیک، یا به تأیید کتبی میکروتیک.
  • به هر طریقی رنگ آمیزی، مارک تجاری یا اصلاح فیزیکی شده است.
  • به دلیل خطا یا نقص در کابل کشی آسیب دیده است.
  • به دلیل استفاده با محصولات غیر Mikrotik آسیب دیده است.
  • به دلیل بلایای طبیعی آسیب دیده است، از جمله صاعقه، سیل، گردباد، زمین لرزه، باران شدید یا طوفان.
  • به دلیل موج‌های برق، منبع تغذیه نامناسب، نوسانات جریان الکتریکی، تاسیسات محیط خورنده، لرزش ناشی از آن، نوسانات هارمونیک یا تشدید مرتبط با حرکت جریان‌های هوا در اطراف محصول(ها) آسیب دیده است.
  • مورد سوuse استفاده، سو abuse استفاده، مدیریت نامناسب، تغییرات، اصلاحات یا تعمیرات توسط فروشنده، مشتری یا اشخاص ثالث، سهل انگاری، استرس غیر طبیعی فیزیکی، الکترومغناطیسی یا الکتریکی، از جمله صاعقه، یا تصادف قرار گرفته است.
  • در نتیجه استفاده از سخت افزار ، نرم افزار یا میان افزار شخص ثالث آسیب دیده یا آسیب دیده است.
  • فاقد برچسب Mikrotik MAC اصلی است، یا هیچ برچسب (های) اصلی Mikrotik وجود ندارد، یا توسط شخص ثالثی ساخته شده است و دارای مارک شخص ثالثی است که Mikrotik نیست.
  • مطابق روال معمول و مطابق با توصیه‌ها و مشخصات منتشر شده Mikrotik نصب، بهره برداری یا نگهداری نشده است.
  • مطابق با راهنمای شروع سریع محصول، قابل اجرا و در صورت لزوم، راهنمای کاربری محصول قابل استفاده، به درستی و مطابق از همه موارد، به طور مناسب نصب نشده و مورد استفاده قرار نگرفته است.
  • یک محصول رادیویی میکروتیک است و به صورت حرفه‌ای نصب نشده است.
  • یا مشتری از مقررات کشور محلی پیروی نکرده است، از جمله عملکرد در کانالهای فرکانس قانونی، قدرت خروجی الزامات انتخاب فرکانس پویا.
  • در طی 90 روز از زمان صدور RMA توسط Mikrotik دریافت نشده است.

الزاماتتی که هنگام بارگیری هرگونه پرونده از mikrotik.com، موظف به رعایت آنها هستید؛

1. شما، بدین وسیله امضا می‌کنید، آگاه هستید و تأیید می‌کنید که محصولات، تمام سخت افزار، نرم افزار و یا فناوری (در مجموع – “محصولات”) خریداری شده از “Mikrotīkls” Ltd. به لتونی: SIA “Mikrotīkls” شرکت ثبت شده در لتونی (14.03.1996. ، رک. شماره 40003286799) یا شرکتهای وابسته آن مشمول مجازاتهای اعمال شده توسط اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا)، سازمان ملل (سازمان ملل)، توسط ایالات متحده آمریکا هستند.

2. شما نمی‌توانید به طور مستقیم یا غیرمستقیم محصولات موجود، تهیه، فروش، صادر، صادرات مجدد، انتقال، هدایت و … را برای هر مقصد، نهاد یا شخصی که توسط قوانین یا مقررات اتحادیه اروپا ممنوع است، در دسترس قرار دهید. تحریم ها و محدودیت های اتحادیه اروپا براساس ماده 215 TFEU (معاهده عملکرد اتحادیه اروپا) و تصمیماتی است که در چارچوب سیاست مشترک امنیتی و خارجی اتخاذ شده است و این محدودیت ها شامل کشورها و موضوعاتی مانند بوروندی مرکزی است. جمهوری آفریقا، جمهوری دموکراتیک کنگو، گینه، ایران، لیبی، کره شمالی، سومالی، سودان، سوریه، کریمه و سواستوپول، ونزوئلا و یا سازمانها، نهادها، اشخاصی که در بخشنامه ها، تصمیمات و مقررات شورا ذکر شده اند. رژیم های تحریمی ایجاد شده توسط سازمان های ملی، ایالات متحده و یا سایر سازمان های بین المللی ممکن است کشورها، اشخاص و یا نهادهای تعیین شده توسط مقررات الزام آور اتحادیه اروپا را گسترش یا تکمیل کنند.

3. با پذیرش این شرایط صلاحیت صادرات و تأیید انطباق تجاری، اطمینان می‌دهید که شما یا طرف های وابسته شما به طور مستقیم یا غیرمستقیم صادرات، صادرات مجدد، انتقال یا رهاسازی، ارائه هرگونه محصول و یا هر گونه پشتیبانی مربوط به محصولات آن را به هیچ یک از دیگر مقصد، شخص، نهاد یا استفاده نهایی طبق قوانین فوق الذکر ممنوع یا محدود شده و تحریم‌های اعمال شده، اقدامات محدود کننده بدون اجازه قبلی از مقامات متناظر که طبق مقررات لازم است.

4. شما اذعان می‌کنید که سایر کشورها ممکن است قوانین مربوط به صادرات، واردات، استفاده یا توزیع محصولات را داشته باشند و رعایت آنها به عهده شما است. این شرایط صلاحیت صادرات و تأیید انطباق تجاری باید در پایان انقضا یا خاتمه توافق نامه های مجوز امضا شده توسط شما در ارتباط با محصولات باقی بماند.

5. با پذیرش این شرایط صلاحیت صادرات و تأیید انطباق تجارت، بدین وسیله اعلام کنید که در مورد شرایط صلاحیت صادرات به شما اطلاع داده شده و هشدار داده و مطابقت تجارت را تأیید کرده و مسئولیت پیروی از قوانین آن را با حسن نیت بر عهده دارید.

6. با بارگیری هرگونه پرونده از mikrotik.com، با موارد زیر موافقت می‌کنید: شما شهروند، ملیت یا مقیم نیستید و تحت کنترل دولت هر کشوری که ایالات متحده، اتحادیه اروپا، لتونی به آن می‌روید نیستید. یا سازمان ملل صادرات اطلاعات فنی مانند: کوبا، ایران، لیبی، کره شمالی، سودان یا سوریه را ممنوع کرده است. شما نرم افزار را مستقیم یا غیرمستقیم به کشورهای ممنوع فوق و همچنین به شهروندان، ملی پوشان یا ساکنان آن کشورها بارگیری یا صادر یا صادر نخواهید کرد.

 

توافق نامه کاربر نهایی برای نرم افزار MIKROTIKLS MIKROTIK به شرح زیر است:

1. اعطای مجوز

اگر یک پروانه پایه از SOFTWARE PRODUCT خریداری کرده اید، مجوز استفاده از SOFTWARE PRODUCT و مستندات همراه با توجه به محتویات این مجوز در اینجا را دریافت می‌کنید:

نصب و استفاده از نرم افزار.

شما فقط می‌توانید یک نسخه از نرم افزار را در رایانه نصب و استفاده کنید.

نسخه پشتیبان تهیه کنید.

شما ممکن است یک نسخه پشتیبان از محصول نرم افزار تهیه کنید. شما می‌توانید از نسخه پشتیبان تهیه کنید فقط برای اهداف بایگانی. به غیر از مواردی که به صراحت در این توافق نامه مجوز ارائه شده است، شما نمی‌توانید در غیر این صورت از نرم افزار محصول، از جمله مواد چاپی همراه با نرم افزار، کپی تهیه کنید.

 

2. شرح سایر حقوق و محدودیت ها

شما نمی‌توانید:

به افراد دیگر اجازه دهید از نرم افزار استفاده کنند، مگر در شرایط ذکر شده در ماده 1 “اعطای مجوز” در بالا.

اصلاح، ترجمه، مهندس معکوس، از کامپایل کردن، از هم جدا کردن (به جز در مواردی که قوانین خاص به طور خاص چنین محدودیتی را ممنوع می‌کند) یا ایجاد کارهای مشتق شده بر اساس نرم افزار

کپی کردن نرم افزار یا

هرگونه اعلامیه یا برچسب اختصاصی نرم افزار را حذف کنید.

انتقال محصول نرم افزار.

شما می‌توانید؛ به عنوان بخشی از فروش دائمی یا انتقال HARDWARE، کلیه حقوق خود را تحت این قرارداد مجوز به طور دائمی منتقل کنید، مشروط بر اینکه هیچ نسخه ای را حفظ نکنید، کلیه محصولات نرم افزار (از جمله تمام اجزای تشکیل دهنده، رسانه ها و مواد چاپی) را انتقال دهید، هر گونه به روزرسانی، این توافق نامه مجوز و در صورت وجود گواهی (های) اصالت)، و گیرنده با شرایط این قرارداد مجوز موافقت می‌کند. اگر SOFTWARE PRODUCT یک نسخه جدید است، هرگونه انتقال باید شامل تمام نسخه های قبلی SOFTWARE PRODUCT نیز باشد.

خاتمه دادن

در صورت عدم رعایت شرایط و ضوابط این توافق نامه مجوز، MikroTikls بدون تعطیل به حقوق دیگر، ممکن است این قرارداد مجوز را فسخ کند. در چنین شرایطی، شما باید تمام نسخه های SOFTWARE PRODUCT و تمام اجزای سازنده آن را از بین ببرید.

علائم تجاری

این توافق نامه مجوز هیچگونه حقوقی در رابطه با علائم تجاری یا علائم خدمات MikroTikls یا تأمین کنندگان آن به شما نمی‌دهد.

 

3. سوابق؛ حسابرسی

در صورت لزوم، دارنده پروانه باید سوابق دقیق را برای تأیید انطباق با این موافقت نامه حفظ کند. مجوز دهنده ممکن است یک یا چند ممیزی را برای تأیید چنین انطباق انجام دهد. ممیزی ها در ساعات عادی کاری انجام می‌شود. کلیه ممیزی ها با هزینه مجوز دهنده انجام می‌شود، مگر اینکه نتایج نشان دهد که دارنده پروانه بیش از 5٪ مبلغ واقعاً سررسید شده، مجوز کم پرداخت کرده است. در این صورت دارنده پروانه کلیه مبالغ پرداختی را پرداخت می‌کند و هزینه حسابرسی را بر عهده خود می گیرد.

 

4. بسته را به روز کنید

اگر SOFTWARE PRODUCT به عنوان بسته ارتقاgrade  برچسب گذاری شده است، برای استفاده از SOFTWARE PRODUCT  کالای واجد شرایط، باید از مجوز استفاده از محصولی که توسط MikroTikls واجد شرایط بسته ارتقا است، استفاده کنید. فقط برای به روزرسانی محصولات بسته، “HARDWARE” به معنی سیستم رایانه ای یا جز system سیستم رایانه ای است که محصول واجد شرایط را با آن دریافت کرده اید. یک محصول نرم افزاری با عنوان بسته ارتقاgrade جایگزین و یا مکمل محصول واجد شرایط می‌شود. شما می‌توانید از محصول ارتقا یافته حاصل شده فقط مطابق با شرایط این قرارداد مجوز استفاده کنید. اگر SOFTWARE PRODUCT ارتقا  of component مولفه ای از بسته برنامه های  SOFTWARE  است، که شما به عنوان یک محصول مجوز صادر کرده اید، SOFTWARE PRODUCT  می‌تواند؛ فقط به عنوان بخشی از آن بسته محصول واحد مورد استفاده قرار گیرد و منتقل شود و برای استفاده بیش از یک کامپیوتر.

اگر نسخه اول نرم افزار خود را به صورت الکترونیکی و نسخه دوم آن را در رسانه دریافت کنید، نسخه دوم ممکن است فقط برای اهداف بایگانی استفاده شود. این مجوز به شما حق هیچگونه بهبود، به روزرسانی یا ارتقا را نمی‌دهد. حقوق محصولات نرم افزاری در فاکتور شما نشان داده خواهد شد.

 

5. بسته بندی ویژ‌ه

اگر محصول SOFTWARE به عنوان “بسته ویژه” برچسب گذاری شده است که نیاز به خرید اضافی دارد، برای استفاده از محصول نرم افزار (“محصول واجد شرایط”) باید از مجوز استفاده از محصولی که توسط     MikroTikls واجد شرایط “بسته ویژه” است استفاده کنید. برای استفاده از “بسته ویژه”، فقط محصولات، “HARDWARE” به معنی سیستم رایانه ای یا جز system سیستم رایانه ای، که محصول واجد شرایط را با آن دریافت کرده اید، شامل شرایط هستند. یک محصول نرم افزاری با عنوان “بسته ویژه” محصول واجد شرایط را جایگزین و  یا مکمل می‌کند. شما می‌توانید از محصول نرم افزاری حاصل فقط مطابق با شرایط این توافق نامه مجوز استفاده کنید. اگر SOFTWARE PRODUCT یک “بسته ویژه” از component مولفه‌ای از بسته برنامه های SOFTWARE است، که به عنوان یک محصول مجوز صادر کرده اید، SOFTWARE PRODUCT  می‌تواند؛ فقط به عنوان بخشی از آن بسته محصول واحد استفاده شود و منتقل شود؛ ممکن است برای استفاده جدا نباشد. در بیش از یک کامپیوتر

اگر نسخه اول نرم افزار خود را به صورت الکترونیکی و نسخه دوم آن را در رسانه دریافت کنید، نسخه دوم ممکن است فقط برای اهداف بایگانی استفاده شود. حقوق محصولات نرم افزاری در فاکتور شما نشان داده خواهد شد.

 

6. نسخه آزمایشی یا نسخه ی نمایشی

اگر SOFWARE PRODUCT توسط MikroTikls به عنوان نسخه آزمایشی یا آزمایشی مجاز باشد، نمی‌توان حقوق نرم افزار را همانطور که در ماده 2 (ب) این توافق نامه مجوز توصیف شده است، منتقل کرد.

MikroTikls هیچ گونه تعهدی در قبال رفع نقص ناشی از استفاده از نسخه آزمایشی یا نسخه آزمایشی ندارد.

 

7. حق چاپ

کلیه حقوق عنوان و مالکیت معنوی موجود در و به SOFTWARE PRODUCT ، مواد چاپی همراه با آن و هرگونه نسخه از PRODUCT SOFTWARE متعلق به MikroTikls یا تامین کنندگان آن است. شما نمی‌توانید از مواد چاپی همراه با محصول نرم افزار کپی کنید. کلیه حقوقی که به موجب این موافقت نامه مجوز به صراحت اعطا نشده اند توسط MikroTikls SIA و تامین کنندگان آن محفوظ است. این محصول نرم افزار، توسط قوانین کپی رایت ایالات متحده و معاهدات بین المللی کپی رایت و همچنین سایر قوانین و معاهدات مربوط به مالکیت معنوی محافظت می‌شود. PRODUCT SOFTWARE دارای مجوز است، فروخته نمی‌شود.

 

8. محصول نرم افزار  DUAL-MEDIA

ممکن است، محصول نرم افزار را در بیش از یک رسانه دریافت کنید. صرف نظر از نوع یا اندازه رسانه ای که دریافت می‌کنید، ممکن است فقط از یک رسانه مناسب برای رایانه استفاده کنید. شما نمی‌توانید از رسانه دیگر در رایانه دیگری استفاده یا نصب کنید. شما نمی‌توانید رسانه دیگر را به کاربر دیگری وام یا اجاره و یا انتقال دهید، مگر به عنوان بخشی از انتقال دائمی (همانطور که در بالا ارائه شد) محصول نرم افزار.

 

9. ضمانت محدود

MikroTikls  ضمانت می‌کند که؛ برای یک دوره نود (90) روزه از نصب نرم افزار، اگر طبق دستورالعمل کار کند، به طور قابل ملاحظه ای به عملکرد توصیف شده در مستندات دست پیدا می‌کند. . MikroTikls  تضمین نمی‌کند که استفاده شما از SOFTWARE بدون وقفه باشد یا عملکرد SOFTWARE عاری از خطا یا ایمن باشد و بدین وسیله کلیه مسئولیت های ناشی از آن را رد می‌کند. علاوه بر این، سازوکارهای امنیتی پیاده سازی شده توسط نرم افزار دارای محدودیت های ذاتی هستند و شما باید تشخیص دهید که این نرم افزار به اندازه کافی نیازهای شما را برآورده می‌کند یا خیر.

MikroTikls همچنین ضمانت می‌کند که رسانه های حاوی نرم افزار، در صورت ارائه توسط MikroTikls ، از نقص مواد و طریقه عاری باشند و از تاریخ دستیابی به نرم افزار (90) روز باقی می‌مانند. مسئولیت تنها MikroTikls  در قبال هرگونه نقض این ضمانت نامه از نظر MikroTikls خواهد بود:

جایگزین رسانه معیوب خود شوید. یا به شما راهنمایی کند که چگونه با نرم افزار کاملاً مشابه عملکردی را که در مستندات شرح داده شده است، بدست آورید. یا اگر راهکارهای فوق غیرممکن باشد، هزینه مجوزی را که برای نرم افزار پرداخت کرده اید بازپرداخت می‌کنید. نرم افزار و مستندات تعمیر شده، اصلاح شده یا جایگزین شده شامل این ضمانت محدود برای مدت تحت ضمانت نامه ای است، که شامل نرم افزار اصلی بوده یا در صورت طولانی ‌تر، به مدت سی (30) روز پس از تاریخ (الف) حمل و نقل برای شما از تعمیر شده یا نرم افزار را جایگزین کرد، یا (ب) MikroTikls به شما نحوه کار با نرم افزار را برای دستیابی به کارکردهای توصیف شده در مستندات، به شما توصیه کرده است. تنها در صورت اطلاع از مشکل خود با نرم افزار MikroTikls در طول مدت ضمانت اعمال شده، و ارائه شواهدی از تاریخ به دست آوردن نرم افزار، MikroTikls موظف به رعایت این ضمانت نامه خواهد بود. MikroTikls ظرف 30 روز از زمان ابلاغ، از لحاظ تجاری منطقی برای تعمیر، تعویض، مشاوره یا بازپرداخت طبق ضمانت قبلی استفاده خواهد کرد.

 

10. الزامات صادرات

شما نمی‌توانید با نقض قوانین یا مقررات قابل اجرا، نرم افزار یا هرگونه کپی یا سازگاری را وارد یا صادر کنید.

 

11. متفرقه

این توافق نامه، نشان دهنده توافق کامل مربوط به این مجوز بین طرفین است و تمام توافق نامه ها و نمایندگی های قبلی را بین آنها جایگزین می‌کند. اصلاح آن فقط با نوشتن نامه‎ای است که توسط هر دو طرف اجرا شده باشد. اگر مقررات این توافق نامه به هر دلیلی غیرقابل اجرا شناخته شود، این ماده فقط در حد لازم برای اجرای آن اصلاح می‌شود.

کلام آخر

سخت افزار تجهیزات، برای مدت 12 ماه از تاریخ خرید ضمانت می‌شود، تا در استفاده و خدمات عادی عیب و نقص در مواد و کار نداشته باشد. این شامل آسیب های الکتریکی، مکانیکی یا سایر آسیب های ناشی از استفاده نادرست از سخت افزار، تصادفی یا عمدی؛ نیست. این ضمانت نامه، شامل سیستم عامل نیست. تجهیزاتی که در اثر سواستفاده فیزیکی، ولتاژ بیش از حد یا صاعقه آسیب دیده باشند یا به روشی که توسط سازنده در نظر گرفته نشده است؛ استفاده شوند، مجاز به تعمیر یا تعویض ضمانت نیستند.

برای خرید تجهیزات شبکه ایلیسکو می تواند بهترین انتخاب شما عزیزان باشد.